Złaz drużyn starszoharcerskich
Dodane przez Hufiec dnia 28.02.2012 16:26:46

Hufiec ZHP Sierpc im. Janusza Korczaka
zaprasza na
Złaz Drużyn Starszoharcerskich
Hufca ZHP Sierpc
"Pamięci Janusza Korczaka"
16 -17 marzec 2012 r. w Gimnazjum Miejskim im. M. Kopernika w Sierpcu organizowany jest Złaz drużyn starszoharcerskich. Przyjazd drużyn w godz. 16 00 – 16 30 (piątek). Zakończenie ok. godz. 16 30 (sobota).
Zgłoszenia należy dokonać osobiście w biurze Komendy Hufca Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 9 lub telefonicznie pod numerem 24 275 24 03, podając nazwę drużyny i liczbę uczestników. Wpisowe wynosi 6 zł od osoby. Zgłoszenia wraz z wpisowym będą przyjmowane w terminie do dnia 07 marca 2012 r.
Regulamin w rozwinięciu newsa
Rozszerzona zawarto newsa

ZŁAZ DRUŻYN STARSZOHARCERSKICH
HUFCA ZHP SIERPC
„PAMIĘCI JANUSZA KORCZAKA”
I. Organizator:
Hufiec ZHP Sierpc im. Janusza Korczaka
II. Termin i miejsce:
16 -17 marzec 2012 r. Gimnazjum Miejskie im. M. Kopernika w Sierpcu.
Przyjazd drużyn w godz. 16 00 – 16 30 (piątek). Zakończenie ok. godz. 16 30 (sobota).
III. Sztab organizacyjny:
hm Katarzyna Kordulasińska
hm Jadwiga Lisicka
phm Mariola Ciesińska
phm Jolanta Wiśniewska dh Michał Pikulski
IV. Cele imprezy:
- włączenie się do ogólnopolskich obchodów Roku Korczaka - uczczenie Janusza Korczaka – Patrona Hufca Sierpc - integracja środowisk starszoharcerskich
- promocja drużyn i zaprezentowanie ich dorobku programowego
V. Uczestnictwo i zgłoszenia:
W złazie uczestniczą drużyny i starszoharcerskie Hufca ZHP Sierpc. Każdej drużynie towarzyszy pełnoletni instruktor lub opiekun.. Zgłoszenia należy dokonać osobiście w biurze Komendy Hufca Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 9 lub telefonicznie pod numerem 24 275 24 03, podając nazwę drużyny i liczbę uczestników. Wpisowe wynosi 6 zł od osoby. Zgłoszenia wraz z wpisowym będą przyjmowane w terminie do dnia 07 marca 2012 r.
VI. Zakwaterowanie, wyżywienie i ekwipunek:
Organizator zapewnia nocleg w budynku szkolnym, ciepły posiłek 10 marca oraz herbatę i wrzątek do posiłków. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika złazu: - kompletne umundurowanie, - obuwie na zmianę (strój sportowy dla biorących udział w rozgrywkach sportowych) - strój na basen (strój kąpielowy, czepek, klapki, ręcznik) - karimata, śpiwór, przybory toaletowe
VII. Koncepcja programowa:
W programie złazu przewiduje się między innymi:
- wejście na basen, - rozgrywki sportowo-rekreacyjne, - świeczkowisko, - noc filmowa, - szkolenia z pierwszej pomocy i innych technik harcerskich, - kawiarenka, śpiewanki.
VIII. Zadanie przedzłazowe:
Każda drużyna przygotuje prezentację na temat „ Moja drużyna i Korczak”, którą zaprezentuje na wieczornym świeczkowisku (forma prezentacji dowolna).